FARMAINBOX REÇETE TEVZİ SİSTEMİ´NE GİRİŞ YAPARKEN YAŞANAN SIKINTI HAKKINDA

Birliğimize Farmainbox Reçete Tevzi Sistemi’ne giriş yaparken bazı meslektaşlarımızın sıkıntı yaşadığına dair bildirimler ulaşmaktadır.

Sorun yaşayan meslektaşlarımızın izlemesi gereken işlem basamakları şu şekildedir;

1. FarmaInbox programını Denetim Masası-> Program Ekle/Kaldır´dan kaldırınız.
2. C:Program FilesTEB klasörünü siliniz.
3. http://www.microsoft.com/tr-tr/download/details.aspx?id=22 adresinden .net 3.5. sp1´i veya .NET 4´ü indiriniz ve kurunuz.
4. www.farmainbox.com adresindeki FarmaInbox kurulumunu indiriniz ve kurunuz.
5. Yukarıdaki işlemleri yaparken sorun yaşarsanız lütfen 444 3 329 numaralı Çağrı Merkezi´ni arayınız.

Birliğimiz tarafından meslektaşlarımızın yaşadığı mağduriyeti en kısa sürede çözmek üzere gerekli işlemler yapılmaktadır.

Tüm meslektaşlarımızın bilgisine sunarız.

TÜRK ECZACILARI BİRLİĞİ



29 Mart 2013 - Okunma Sayısı : 2071