Satış Hasılatlarının Girişlerinde Yaşanan Sorunlar Hakkında

   Odamıza SGK İzmir İl Müdürülüğü'nden gelen bilgilere göre;

-Hasılat girişi yapamayan/yapmayan meslektaşlarımızın hasılat girişlerini şu an yapıp beklemeleri,

-Hatalı giriş yapan meslektaşlarımızın ise onaylı Ek-5 formunu ve 6736 sayılı kanun kapsamında düzenlenen faturanın fotokopisini bir dilekçe ile birlikte 0232 482 20 34'e faks çekmeleri,

-Girişi doğru yaptığı halde sorun yaşayan meslektaşlarımızın 'Hesapla' işleminden sonra 'Kaydet' işlemini yapıp yeşil uyarı yazısını görmeleri gerekmektedir.

   Tüm meslektaşlarımızın bilgilerine sunulur.

 

Dilekçe örneği için tıklayınız.

03 Nisan 2017 - Okunma Sayısı : 655