Sgk İletişim Komisyonu Çalışma Sistemi Hakkında
Değerli meslektaşlarımız;
SGK İletişim Komisyonumuz, öncelikle iade ve kesinti konularında SGK ile iletişim kurarak sizlere fayda sağlayabilmek için çalışmaktadır.
Komisyonumuza meslektaşlarımızın bizzat başvurması ve gerekli görüşmeleri kendilerinin yapması gerekmektedir. Eczane personelimizin komisyonumuza başvurmamasını rica ederiz.
SGK, “Bu rapor doğru mu?” veya “Bu reçete ödenir mi?” şeklindeki sorulara cevap vermemektedir. Bu nedenle reçete ve raporların uygunluk kontrolü konusunu komisyonumuzdan talep etmemenizi, reçete ve raporu SUT’a göre kendiniz inceledikten sonra sadece takıldığınız noktayı komisyonumuza danışmanızı rica ederiz.
Komisyonumuz, yaptığı toplantı sonucu çalışma şeklini yeniden belirlemiştir. Buna göre; bundan sonra komisyonumuza iade ve kesinti konusundaki başvurunuzu, gerekli evrakları ve görüntüleri, istediğiniz yardım konusundaki yazı ile birlikte sgkiletisim@balikesireczaciodasi.org.tr adresine mail yolu ile yapmanız gerekmektedir.
Mail yolu ile ilettiğiniz sorunlar hakkında 72 saat içinde tarafınıza komisyonumuz tarafından dönüş yapılacaktır.
Bildiğiniz gibi, komisyonumuz gönüllülük esasıyla çalışmaktadır ve görevli meslektaşlarımız da kendi eczanelerinde eczacılık yapmaktadır. Bu nedenle hepimiz için çok önemli olan komisyonumuzun işleyişini kolaylaştırma konusunda tüm meslektaşlarımızın anlayışını ve yardımını rica ederiz.